Լրահոս

07.05.2014 17:21


«Պետական կենսաթոշակների մասին» օրենքում փոփոխություն կատարելու նախագծի վերաբերյալ կառավարության եզրակացությունը

«Պետական  կենսաթոշակների մասին» օրենքում փոփոխություն կատարելու նախագծի  վերաբերյալ  կառավարության եզրակացությունը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ԱԶԳԱՅԻՆ ԺՈՂՈՎԻ ՆԱԽԱԳԱՀ

պարոն ԳԱԼՈՒՍՏ ՍԱՀԱԿՅԱՆԻՆ

Հարգելի պարոն Սահակյան

Ձեզ ենք ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության եզրա­կա­ցու­­­­թյունը Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի պատգամավորներ Հակոբ Հակոբյանի, Ռուբեն Հովսեփյանի, Վրեժ Մարկոսյանի և Արմեն Մխիթարյանի՝ օրենս­դրական նախաձեռնության կար­գով ներկայացրած «Պե­տա­կան կենսաթոշակների մա­սին» Հայաստանի Հանրապե­տու­թյան օրեն­քում փոփոխություններ և լրացում կա­տարելու մասին» Հա­յաս­­տանի Հանրա­պե­տու­թյան օրենքի նախագծի (Պ-489-08.04.2014-ՍՀ-010/0) վերաբերյալ:

Նախագծով, ըստ էության առաջարկվում է.

1) չվճարված կենսաթոշակի գումարը վճարել անցած ամբողջ ժամանակահատվածի հա­մար, առանց ժամկետային սահմանափակման,

2) Հայաստանի Հանրապետությունում չգտնվող կենսաթոշակառուի կենսաթոշակը վճա­րել առանց սահմանափակումների (լիազորագրի հիման վրա կամ բանկային հաշվին փոխանցելու միջոցով):

Ներկայացվող նախագիծն ընդունվելու դեպքում էապես կավելանան կենսաթո­շակ­նե­րի վճարմանն ուղղվող ծախսերը և համաձայն նախնական հաշվարկների, կենսաթոշակների վճարումը ֆինանսավորելու համար առաջիկա 2-3 տարիներին կպահանջվի միանվագ շուրջ 25 մլրդ դրամ, իսկ անհրաժեշտ լրացուցիչ միջոցները միջնաժամկետ ապագայում կկազմեն տարեկան շուրջ 10-15 մլրդ դրամ:

Նշված ֆինանսական միջոցները նախատեսված չեն Հայաստանի Հանրապետության 2014 թվականի պետական բյուջեով և Հայաստանի Հանրապետության պետական միջնաժամկետ ծախսային ծրագրերի մշակման մշտապես գործող բարձրագույն խորհրդի 2014 թվականի ապրիլի 2-ի N 23.6/191439-14 որոշմամբ հաստատված Հայաստանի Հան­րա­պե­տության 2015-2017թթ. պետական բյուջեներից իրականացվելիք բյուջետային ծախսերի ֆի­նանսավորման 2015-2016թթ. ճշգրտված և 2017 թվականի կողմնորոշիչ չափաքանակ­նե­րով:

Սա նշանակում է, որ պետք է վերանայել կենսաթոշակների չափերի բարձրացման քա­ղաքականությունը և կենսաթոշակային ապահովության ոլորտում վարվող քաղաքականու­թյան թիրախային ցուցանիշները:

Խնդրո առարկա է նաև առաջարկվող փոփոխությունների հիմնավորումները: Մասնավորապես, համաձայն նախագծին կից ներկայացված տեղեկանքի, առաջարկվող փոփոխությունների ընդունումը հիմնավորվում է 2013 թվականի հունվարի 1-ից գործող «Եկամտային հարկի և պարտադիր կուտակային վճարի անձնավորված հաշվառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով, մինչդեռ այն որևէ կերպ չի առնչվում ներկայաց­ված օրենքի նախագծի կարգավորման առարկային:

Օրենքի նախագծում օրենսդրական տեխնիկայի կանոնները մասամբ պահպանված չեն:

Ելնելով շարադրվածից, Հա­յաս­տանի Հանրապետության կառա­վա­րու­թյունը դեմ է ներկայացված օրենքի նախագծի ընդունմանը:

Ներկայացված նախագիծը Հայաս­տա­նի Հան­րա­պետության Սահմա­նադրու­թյան 75-րդ հոդվածի հա­մաձայն պետք է ընդունվի պատ­­գա­մա­վոր­ների ընդհանուր թվի ձայների մեծամասնու­թյամբ:

Միաժամանակ հայտնում ենք, որ, ներկայացված օրենքի նախագիծը Հայաս­տա­նի Հան­րա­պետության Ազգային ժողովում քննարկելիս, հարակից զեկուցմամբ հան­դես կգա Հա­յաս­տա­նի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նա­խա­­րարի պաշտոնակատար Արտեմ Ասատրյանը:

Նախագծի ընդունման դեպքում Հայաստանի Հանրապետության կառա­վա­րու­թյան 2011 թվականի մայիսի 5-ի «Պետական կենuաթոշակների մաuին» Հայաuտանի Հան­րա­պետության oրենքի կիրարկումն ապահովելու մասին» N 665-Ն որոշման մեջ եռամսյա ժամ­կետում կկատարվեն համապատասխան փոփոխություններ:

Կից ներ­կա­յաց­վում են օրենքի նախագծի կարգավոր­ման ազ­դե­ցու­­թյան գնա­հատ­ման եզ­րակացությունները:

Հարգանքով` ՀՈՎԻԿ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ

Այս խորագրի վերջին նյութերը